sobota, 18 sierpnia 2012

Inspiracja

Przyroda może być fantastyczną inspiracją. Pozwala wyłączyć się od codziennego zgiełku i popatrzeć na pewne zjawiska na nowo. Zaakceptować tok życia, tak samo jak rzeka akceptuje opadające w jej koryto konary drzew. Płynie nieprzerwanie, godząc się na nowe warunki, jakie ziemia jej stwarza. To takie naturalne, a jednak musi się z tym zmierzyć.

Nie napiszę niestety więcej, bo to zapewne zniszczyłoby nie tylko moją, a zwłaszcza nie moją, intymność, przeżycie chwili. I muszę, i chcę to uszanować. Fantastyczne jest to, jak obserwacja zmienia się w inspirację, a ta w poezję. Nie trzeba wiele, aby stać się inspiracją - wystarczy szczerość, prostota chwili i wzajemność.

Musicie mi niestety wybaczyć ten romantyczny bełkot i raz zaakceptować tę stronę mojej wełny. Tę bardziej miękką, tuż przy samej owczej skórze. 
Rozpatrzcie poniższy tekścik po swojemu, wedle swoich magicznych chwil i własnych muz. 
Nie mogę nic więcej, ale mam nadzieję, że po trosze się spodoba...






sunąc po łonie Obroczy
tak wiele może nas złączyć
ze sobą właśnie
spoglądać pragniesz w zagonki przaśne
usłane złotem
kołysząc się czule witają z powrotem
na piaskiej ziemi

tak utuleni
płyniemy
mijając trzciny pachnące
darń brzeżną wznoszące
wraz z oddechem twoim
przy sercu moim

śnij ładna
plusk wody ciepłej
przez palce przepływa
i ust przyzywa
kochanych znanych twoich
ku moim

zachodu promienie głaszczą
twarz jasną
ramiona gładząc wdycham twój zapach
palce me kładąc
na jedwabistej twarzy poświacie
pamięci mojej proszę nie zacień
nigdy
choć rozum tracę

trwając zamykam oczy
wśród wspaniałości Roztocza


Zwierzyniec, 18.08.2012r.

 

4 komentarze:

  1. Aż się zamarzyło poznać uroki Roztocza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas potrzebuje swoich intymnych chwil, tylko dla niego. romantyczny bełkot też potrzebna i przyjemna miękkość i ciepło blisko nagiego ciała... Każdy z nas potrzebuje przytulić się do nagiego ciała w blasku świec bądź przy blasku księżyca pod gwiazdami...

    Pozdrawiam i życzę wiele takich chwil!

    Zagubiona:
    http://kobiecym-sercem-pisane.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://kobiecym-sercem-pisane.blog.pl/2012/08/31/11-w-nadziei-dla-danielka/

    przeczytaj, proszę.
    to tak wiele dla mnie znaczy!.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń