niedziela, 16 czerwca 2013

Tak więc...

Ech, nie będę zaczynać od tego jak mi zleciały ostatnie dwa miesiące. Musiałam zrobić przerwę... Od bloga między innymi, od monotonii, codzienności. 
Cóż mi z tego przyszło? Chmm....
Zmieniło mi się nastawienie przede wszystkim. 
Spojrzałam na pewne rzeczy z dystansu i innego punktu widzenia. Okazało się, że bylo mi to potrzebne.

Tak właściwie, gdy tylko odpuściłam, nastąpiło wiele przychylnych zbiegów okoliczności.
Dostałam pracę :-) Zostałam biurową cizią, niektórzy tak by to nazwali. Ale w tym momencie było i jest mi to bardzo potrzebne. Dojeżdżam dość daleko, niewiele z pensji zostaje, ale to nic.
Dla mnie ważne jest, że mam po co wstać rano, umalować się i ładnie ubrać. Robię "coś", cokolwiek, i to mi wystarcza. 
Zdałam sesję, jeszcze min. pół roku mnie czeka i koniec :-)

Nauczyłam się, że czasem warto odpuścić, a rozwiązania znajdują się same.

3 komentarze:

  1. Hey, milo Cie widziec, daj znac, jak Ci sie wiedzie zycie zawodowe:)
    Pozdrowka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i pomyślności na dalsze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, że z tym czujesz się dobrze i potrzebnie! Tak trzymaj...

    OdpowiedzUsuń